Pekingi városnézős

 2010.08.27. 17:58

Köszi mindenkinek a kommentet, ha legközelebb is ennyi lesz, akkor nem fogok annyira kapkodni a blogírással, most is már éjfél van itt és aludnék, a többiek már azt teszik.

Tegnap esti szösszenet: miután lezuhanyoztam, pizsit húztam, kopognak az ajtón, hogy 2 kínai csaj keres. Libo volt és a barátnője, kiderült hogy állítólag 9 helyett 6-ra ment ki a reptérre, ezért nem találtuk egymást. Már ha ez igaz.. Mindegy holnap estére meghívott minket vacsizni, kocsmázni. Miután Libo elment Jani, a tan kapujás tanár elhívott minket kis sétára a környéken, mindezt pizsamában. Beilleszkedtem.

Ma felkeltünk és reggeli után néztünk, egész jó tojásos lepényt sikerült találni. Miután jóllaktunk, kezdődött városnézés. Tiananmen, Mao mauzóleum kívülről, majd talán vmikor még belülről is és Tiltott Város. Utóbbi óriási nagy területen van és sok-sok egyforma fedeles kínai típusú nagy épületeket jelent. Csináltunk is sok pózolós képet Klárival. :)

Délután 4 körül végeztünk ezzel, vártuk egy darabig Julit hogy együtt menjünk kajálni, de feladtuk és Klárival ketten próbálkoztunk, nem túl nagy sikerrel. Gondoltam a tészta meg a csirke csak jó lehet, de nem volt az.. Boltban is voltunk, sikerült megállapítani hogy olcsóság van itt, de tényleg. Holnap tervezünk piacra menni, az lesz majd az élmény.

Ma már a kínaiak is felfedeztek minket, volt megbámulás, ismerkedés, közös kép is, majd egyszer feltöltöm.

Pussz mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kewendi.blog.hu/api/trackback/id/tr682252612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BelsoValtozas 2010.08.27. 21:13:39

Hahó! Akkor ezennel megkezdem a kommentek sorát, nem kell tovább nyügizni:) Örülök, hogy jól vagy, még ha szar is a kaja. Én szerdán délután az utazásod "tiszteletére" kipróbáltam a Kálvin téri Tao kínaist, a kaja jó volt csak kurva olajos, tegnapra tiszta pattanásos lett az arcom. Ma nem voltam dolgozni, tesóm diplomaosztójára mentünk ugye, utána meg falni a Trófeába. Kárló szavaival élve az már nem is evés volt vagy szórakozás - sokkal inkább küzdelem az életünkért. Utána meg jöttünk haza, most BK-zunk, hihetetlen kavarások mennek (mit mindig). A munkahelyen minden fasza, megtanultam iktatni, állítólag gyorsan felfogom a dolgokat. Kiderült továbbá, hogy sportolás címszó alatt heti 2 órát kivehetünk, így csütörtökönként csak délután 2-ig dolgozok majd - ez tök jó. Az Avatar mese még mindig eszméletlenül jó! Öcséddel esténként játszunk együtt a hősössel. Más komolyabb dolog nem jut eszembe, apró hülyeségeket meg nem akarok írni. Gépet néztél már? Várom majd a képeket. Mennyi kint a wii? :)

Lábujj 2010.08.29. 16:47:29

Én pedig folytatom... Bár kommentelésről van szó, mégis a kedves első bejegyző inkább saját blogott kezdett mint kommentet írt. Én is nagyon örülök, hogy jól vagy bár msn-en is tudunk beszélni, de a bejegyzésed alapján nehezményezed, hogy nem értékeljük a beszámolóidat. Hidd el anyu nonstop msn-en lóg és ezt az oldalt nézegeti és persze én is kíváncsi vagyok mi történik veled a világ másik felén, tehát ne csüggedj és irkáld csak szorgosan a bejegyzéseket. :D

Kila37 2010.08.31. 16:00:43

@BelsoValtozas: Elmúlt 1-2 napban piacoltunk, 1200 yuanért volt wii, 750 ipad, és 300-350-ért iphone. Persze ezek mind koppintások, de mondjuk ha Jinanban is találok ennyiért iphone-t akkor be fogok rá nevezni. De nagyon durván megy itt az alkudozás, ha tudsz kínaiul lemegy az ár egyből a felére, aztán még pofátlanul lehet tovább.

Kila37 2010.08.31. 16:06:03

@Lábujj: Lehet anyát regisztálnod kéne, mert panaszkodott. :) Jah és milyen blogról van szó? Felvehetem kedvencekbe? :P
süti beállítások módosítása